Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 3, 2006
Image Size
923 KB
Resolution
1500×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,170 (1 today)
Favourites
41 (who?)
Comments
37
Downloads
154
×
creative.forest. by Scazza creative.forest. by Scazza
come in to the creative forest, relax, play or design. its entirely up to you, but what i would do, is stay clear of that yellow bird, it lies!
Add a Comment:
 
:iconteadux:
Teadux Featured By Owner Jun 26, 2007
So creative :lol:
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Jun 27, 2007
Thank you :D
Reply
:iconpiewar:
PieWar Featured By Owner Mar 2, 2007
cool looking
Reply
:iconkamakacci:
Kamakacci Featured By Owner Aug 17, 2006
Lol, Nice work. I really like your peices like this, they remind me of...I don't know, but they remind me of something. Nice one!
Reply
:iconkamakacci:
Kamakacci Featured By Owner Aug 18, 2006
No problemo. I do belive that's my favourite peice that you've made.
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 18, 2006
thanks :D
Reply
:iconmadzica:
madzica Featured By Owner Aug 17, 2006
yeah, tweet tweet mutha fucka haha, great work! :D
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 17, 2006
hehe :p keepin it real :)
Reply
:iconm0un:
m0un Featured By Owner Jun 8, 2006   Writer
:D cool stuff dude
Reply
:icondementeddesign:
dementeddesign Featured By Owner May 7, 2006
tweet tweet muthafucka!? hahahahahahahahahahha!! nice one!
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 8, 2006
hehe, cheers bro :)
Reply
:iconeykaliptus:
eykaliptus Featured By Owner May 3, 2006  Professional General Artist
nice work...
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 4, 2006
thanks :)
Reply
:iconprojek:
Projek Featured By Owner May 3, 2006  Professional General Artist
Hehe this makes me chuckel! Good work as well hehe
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
:D
Reply
:iconearthfaye:
earthfaye Featured By Owner May 3, 2006
Ill be the blue tit :D
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
haha.
Reply
:iconshaylu:
shaylu Featured By Owner May 3, 2006   Interface Designer
nice work :)
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
thanks man :)
Reply
:iconnkyc:
NKYC Featured By Owner May 3, 2006  Professional Photographer
hahahaha bare funny goodjob tho :D
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
thanks bro :)
Reply
:iconcardinalcdxx:
CardinalCDXX Featured By Owner May 3, 2006
Hahaha, this is cool, man.
tweettweet
Hilarity and I just really like those trees-how long did those take?

?eace
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
hehe, they took a fair while, it 2 different trees used over n over a few times.
Reply
:iconcardinalcdxx:
CardinalCDXX Featured By Owner May 3, 2006
hardcore.
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 4, 2006
:)
Reply
:iconreusol:
Reusol Featured By Owner May 3, 2006
rofl
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
hehe :)
Reply
:iconcreativefx:
CreativeFX Featured By Owner May 3, 2006   Photographer
haha this is sick! :D
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
cheers buddy :D
Reply
:icongreyscar:
greyscar Featured By Owner May 3, 2006
Hehe, very cool :thumbsup:
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
thanking you :)
Reply
:iconneilmjones:
neilmjones Featured By Owner May 3, 2006
haha, this is very good (as usual) keep up the good work mate
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
will do boss :)
Reply
:iconskm-industries:
skm-industries Featured By Owner May 3, 2006  Professional Interface Designer
ha! nice!
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
thanks bro :)
Reply
:iconelectric-pervert:
electric-pervert Featured By Owner May 3, 2006
hahaha nice one! :D
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner May 3, 2006
cheers :)
Reply
Add a Comment: