Shop Mobile More Submit  Join Login
August_Desktop-MBP by Scazza August_Desktop-MBP by Scazza
One of my photos used as the background.

Top Picture:
Clean Desktop

Bottom Picture:
Slightly Messy with Adium & CoverSutra running, also I have my TV/Movie collection on my wireless hard drive on show. Not a huge one but it's getting there..........
Add a Comment:
 
:iconin-dolly:
in-dolly Featured By Owner Dec 22, 2009
Wow, it's amazing :wow:
Please upload your wallpaper?
Reply
:iconin-dolly:
in-dolly Featured By Owner Dec 22, 2009
I found it in your gallery, thanks :D
Reply
:iconicondemned:
iCondemned Featured By Owner Sep 9, 2009  Professional Photographer
Hey! I was wondering. How did you get an Apple logo on your HD?
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Dec 11, 2009
shift + option + K

:)
Reply
:iconicondemned:
iCondemned Featured By Owner Dec 11, 2009  Professional Photographer
Thank you, and that didn't take you forever. Haha, thanks again.
Reply
:icongreenavenue:
greenavenue Featured By Owner Aug 30, 2009
nice shot. I love your wallpaper. would you tell me whrere i can find it?
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Dec 11, 2009
Thanks. Its actually a wallpaper I made. I have all my older work on a HD somewhere I'll see if I can find it and upload it.

Sorry for the late reply!
Reply
:iconanjuna:
anjuna Featured By Owner Aug 26, 2008
one more Q ?.. what skin are u using for your message window..?
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 26, 2008
[link]

Do not UPGRADE to Adium 1.3 though as it doesnt work :( I am stuck with Adium 1.3 now so have to wait till it gets updated :(
Reply
:iconspookit:
spookit Featured By Owner Aug 24, 2008
i love your desktop. i also love that you have the hills on there. they are so addicting. (do you have the new season across the pond?)

q tho, what adium skin are you using?
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 25, 2008
Thanks.

Yea I "obtained" the 1st Episode of Season 4 via the interweb :)

As for Adium:

The skin can be downloaded here: [link]

Then.
Color Theme : Minimal
List Layout: Minimal
Reply
:iconspookit:
spookit Featured By Owner Aug 25, 2008
sweeeet. much thanks.

also. spencer needs to go away and lo needs to be less bitchy (since you've seen it). :D
Reply
:iconspookit:
spookit Featured By Owner Aug 24, 2008
also, im replying to myself, but...

how the hell did you manage to theme leopard? i cannot figure it out for the life of me. (refering to your finder window and the its title/menu bar).
Reply
:iconanjuna:
anjuna Featured By Owner Aug 21, 2008
looks kinda like my background :P hehe. but what did you use the display your movies like that ? with tha sweet covers ?

take care
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 21, 2008
hehehe.

Basically have a PSD of the DVD Case, I think change the sleeve in photoshop and export it as a PNG.

I then use an app called img2icn and change the PNG to a folder.

Then I can put the AVI Movie file in the folder.

Select all the folders and press SpaceBar and it displays them like that :)
Reply
:iconorphik-:
Orphik- Featured By Owner Aug 20, 2008
love it, using it!

When was this taken?
I see a distrubia advertisement in the back there... that is an old movie.
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 21, 2008
Ummm, it was February this year :)
Reply
:iconorphik-:
Orphik- Featured By Owner Aug 21, 2008
and they just have old advertisements out?
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 21, 2008
Possibly. I think it was February this year. May of been April last year hahhahaha. I duno.......
Reply
:iconedgefusion:
edgefusion Featured By Owner Aug 20, 2008   Interface Designer
Almost as hot as you. :kiss:
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 21, 2008
Cheers :)
Reply
:iconrxcreative:
RxCreative Featured By Owner Aug 20, 2008   Photographer
Pete loves the hills - shocker! - i love love love love love love love love love love love love love etc.. the hills soooooooooo much

a whole lotta love im sure ull agree

yey!

Rx
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 20, 2008
Dude, the hills is soooo sick.....haha. My girlfriend loves it more but it is very addictive.

I just wish spencer would die......lol.
Reply
:iconrxcreative:
RxCreative Featured By Owner Aug 20, 2008   Photographer
ha ha pete your such a gay str8 man he he - loves it!

yeh spencer should just go off himself - im not digging heidi's cosmetic surgery (season 3 extended - paris) she looks odd
spencer treats people like crap - tho i do believe after watching season 4 ep1 on monday (just gone) that they edit it in such a way to make it look worse than it is - i heard its real but fake - cos its production staging knowing where they are and making them interact to cause friction and editing a heated conversation into mega drama - if u watched the last episode ull know what i mean its obvious thats what happened between audrina and lo

i love lo tho! shes rad! shes not in it much tho - but ya see i was a big laugna fan hence why i love the hills more and know who everyone is lol - its great watching them grow up and do things like stephen, hes like a great actor now (did a stint in one tree hill for awhile)

did u watch it? season 4 epi 1?

a friend from the us linked me ages ago so you can watch it online, (dont ask me how i dont know) or ahem bit ahem torrent ahem it :) bit of a cough there

- i dunno how it is i can watch it with the link and not via the main site - something about proxy viewing for on-demand services like mtv and watching it from anywhere other than the US

ah well

Rx
Reply
:iconscazza:
Scazza Featured By Owner Aug 21, 2008
Ha, Hills overload!!

I haven't watch Season 4 EPisode 1, Im going to hunt it down now!

But yea, the US MTV site doesn;t let any one out side of the US watch their stuff. Bastards!
Reply
:iconedgefusion:
edgefusion Featured By Owner Aug 20, 2008   Interface Designer
LOL @ the gay straight man. I wish. ;p
Reply
:iconrxcreative:
RxCreative Featured By Owner Aug 20, 2008   Photographer
he he i know hu!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 20, 2008
Image Size
827 KB
Resolution
1440×1800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,159 (1 today)
Favourites
9 (who?)
Comments
27
Downloads
134
×